Välj en sida


Köpvillkor

 

BETALNING & FRAKT FÖR PRIVATKONSUMENTER (se längre ner för företag)
För privatkonsumenter gäller konsumentköplagen samt distansavtalslagen.

BETALNINGSVILLKOR OCH SÄKERHET
Betalning erläggs genom Klarna Checkout.

Klarna Checkout gör det enkelt, flexibelt och tryggt för dig att handla på internet. Genom att fylla i några enkla uppgifter
identifierar du dig och du kan välja det betalningssätt som passar dig bäst.
Betalningssätten som erbjuds är faktura, konto, kort, banköverföring och Klarna Direkt.

Det går också bra att betala via Paypal Checkout om så önskas.

FRAKT
Fraktkostnaden baseras på orderns storlek och vikt.
OBS: Vi levererar ej Postpaket/Företagspaket/Budsändningar till boxadresser. 

Leveranser till Danmark och Finland
Fraktkostnaden till Danmark och Finland baseras på vikt och storlek.

LEVERANSTIDER
Leveranser inom Sverige
Leveranstiderna ligger på 2-5 vardagar, beroende på lagerstatus.

Leveranser till Danmark och Finland
Leveranstiderna ligger på ca 3-10 vardagar, beroende på lagerstatus.

FÖRETAGSINFORMATION
Postadress:
ET Easy Tecnik / Loppis-Shop.se
Östergatan 19
265 31 Åstorp

Kontakt: Clas Hansen
Kundtjänst telefon: 0760 525 626
E-post: sales@loppis-shop.se

ALLMÄNNA VILLKOR FÖR PRIVATKONSUMENTER (se längre ner för Allmänna villkor för företag)
För privatkonsumenter gäller konsumentköplagen samt distansavtalslagen. Du kan läsa mer om dina
rättigheter som konsument hos Konsumentverket.
FÖRETAGET  levererar till privatpersoner, företag, skolor, organisationer,
föreningar och församlingar på den
 svenskadanska och finska marknaden.

Åldersgräns för beställningar
Kunder under 18 år måste ha förmyndares tillstånd för att göra beställningar hos oss.

PRISER
Priserna på våra varor anges i svenska kronor. Som standard visas priserna inklusive moms.
Fraktkostnad tillkommer alla beställningar. När du lägger något i varukorgen kan du se vad den beräknade
fraktkostnaden bli i rutan under varukorgen. Fraktkostnaden läggs sedan till i totalkostnaden innan du bekräftar
din beställning (kostnaden ligger mellan 65 kr och uppåt.

KUND-/PERSONUPPGIFTER
För att handla hos oss måste du ange uppgifter i samtliga fält som är obligatoriska vid kundregistreringen.
Om vi inte har din e-mailadress kan vi inte skicka någon orderbekräftelse och vi kan inte meddela dig om
kända leveransförseningar eller om någon del av din beställning ej kan levereras.

De personuppgifter du lämnar till oss används för orderhantering, fakturering, information, marknadsföring
och annat som syftar till att vår tjänst ska fungera så bra som möjligt. Uppgifterna förs inte vidare till någon tredje part.

INGET LÄGSTA ORDERVÄRDE
Vi tillämpar inget lägsta ordervärde. Du kan beställa för ett värde från 1 kr.

LEVERANS

Leveranssätt
Din beställning skickas som A-brev, Postpaket, DPD Företagspaket 16.00 eller med DHL/Schenker eller annan speditör beroende på vikt och storlek. Om varorna skickas som paket eller rekommenderat brev får försändelsen ett kollinummer som används för att visa var paketet befinner sig i posthanteringen. Du kan spåra paket på Postens hemsida. Ett vanligt brev får tyvärr inte något kollinummer och kan inte spåras.
OBS: Vi levererar ej Postpaket/Företagspaket/Budsändningar till boxadresser. Väljer du ändå att vi ska leverera till boxadress tillkommer en avgift om 50-75 kr.


Leveranstid

FÖRETAGET har lager i ORT. De produkter vi har i lager skickas från oss samma dag eller dagen efter att ordern kommit in och/eller blivit betald. De produkter vi EJ har i lager skickas så fort vi får hem dem – oftas får vi hem produkter till vårt lager efter 1-3 dagar och de skickas då omedelbart till dig. Leveranstiden för dessa varor blir då ca 1-5 arbetsdagar (inom Sverige).

Avbeställning
Som privatkonsument har du rätt att avbeställa din order innan vi skickat ordern till dig.

AVGIFT FÖR OUTLÖSTA PAKET
Vid outlösta paket debiterar vi en avgift om 395 kr (inkl moms) för att täcka de avgifter som uppkommer i samband med att paketet går i retur till oss.